<!--[if gte mso 9]>
14.00
<![endif]--><!--[if gte mso 9]>
Normal
0
false
false
false
EN-US
X-NONE
AR-SA
<![endif]--><!--[if gte mso 9]>
<![endif]--><!--[if gte mso 10]>
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"Table Normal";
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt;
mso-para-margin-top:0in;
mso-para-margin-right:0in;
mso-para-margin-bottom:8.0pt;
mso-para-margin-left:0in;
line-height:107%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:Arial;
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
<![endif]-->
وقتی جرثقیل در کارگاههای ریختهگری و یا در کارگاههای دیگری که بر اثر روغنکاری امکان چسبیدن ماسه و یا مواد مشابه موجود باشد زنجیر بالابر را روغنکاری نمود. همچنین زنجیرهای بستهبندی را هیچوقت نباید روغنکاری کرد.زمانی که سند بلاست داریم امکان چسبیدن ماسه به زنجیر روغنی وجود دارد ، در این صورت نباید زنجرها را روغن کاری کنیم ؟